wtorek, 3 marca 2015

Powrót to przerwie. Wrocław

W końcu wracam po dość długiej przerwie spowodowanej natłokiem obowiązków oraz różnych wyjazdów.
Przygotowuję od jakiegoś czasu mój kolejny blog, który będzie całkowicie inny niż ten i mam nadzieję, że uda mi się go uruchomić w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Postaram się teraz publikować posty w miarę regularnie i nie robić już tak długich przerw. Niespodzianka, o której pisałem wcześniej, to głosowanie na profilu na facebooku, w którym to wy wybierzecie o jakim mieście ma być kolejny post.
***
Wrocław, to moje ulubione miasto jakie do tej pory widziałem jestem zachwycony uliczkami  tego miasta i całą budową. To miasto ma dla mnie taki przyjemny klima,t który zachęca do pozostania tam jak najdłużej. Siedząc na starym rynku mam wrażenie jakbym  był całkowicie w innym miejscu co jest niesamowite. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz